חלום ההרפתקה של הלגו הנדיב – אימון אישי יצירתי

חלום ההרפתקה של הלגו הנדיב

פרטים על הילד:
גיל הילד: 6
שם הילד: ליאו
ערך לחיזוק: סבלנות
אתגר: יכולת להיות נדיב
תחביבים של הילד: לגו
 

הרפתקאותיו של ליאו בונה הלגו הנדיב

פעם, בעולם שעשוי כולו מלבני לגו צבעוניות, חי בונה לגו קטן בשם ליאו. ליאו היה בן שש ואהב ליצור מבנים מדהימים עם ערכות הלגו שלו. הוא היה מבלה שעות בבניית מגדלים, בתים ואפילו חלליות. כולם התפעלו מהיצירתיות ומהמיומנות שלו, אבל לליאו היה אתגר שהוא רצה להתגבר עליו – היכולת להיות נדיב.

יום שמש אחד, ליאו הלך לפארק הלגו כדי לפגוש את חבריו, מקס ומיה. הם גם היו בוני לגו מוכשרים, והם אהבו לשחק ביחד. כשהתחילו לבנות, מיה הבינה שאין לה מספיק לבנים כדי לסיים את היצירה שלה. ללא היסוס, מקס הציע כמה מהלבנים שלו כדי לעזור לה. ליאו צפה במעשה החסד הזה וחש צביטה של קנאה. גם הוא רצה להיות נדיב, אבל זה לא היה לו קל.

באותו לילה, כשליאו שכב במיטה, הדמיון שלו לקח אותו להרפתקה קסומה של לגו. הוא מצא את עצמו בארץ שבה כל לבני הלגו נשמרו על ידי דרקון זועף בשם גרמבל. הדרקון לא אהב לחלוק את הלבנים שלו ולעתים קרובות היה אוגר אותן לעצמו. ליאו ידע שעליו למצוא דרך לשנות את ליבו של הדרקון.

ליאו נתקל בלבנת לגו זקנה וחכמה בשם Wisdom, שנתנה לו עצה חשובה. “ליאו,” אמרה חוכמה, “נדיבות היא לא רק מתן דברים. זה לחלוק את הזמן שלך, טוב לבך ואהבתך. כשאתה נותן, אתה מקבל עוד יותר בתמורה.”

חמוש בחוכמה החדשה הזו, ליאו ניגש אל הדרקון הזועף בחיוך ידידותי. “מר לרטון,” הוא אמר, “אני יודע שאתה אוהב את הלבנים האלה, אבל תאר לעצמך את היצירות המדהימות שנוכל לבנות יחד אם נשתף אותן.” הדרקון הביט בליאו בהפתעה ובסקרנות. לאט לאט, הוא התחיל לחלוק את הלבנים היקרות שלו, ויחד הם בנו את הטירה המפוארת ביותר שמישהו ראה אי פעם.

כשליאו חזר מההרפתקה הדמיונית שלו, הוא הבין שלהיות נדיב זה לא לתת את כל לבני הלגו שלו. זה היה על מציאת דרכים קטנות לשתף ולהראות טוב לב לאחרים. למחרת, ליאו הזמין את מקס ומיה לביתו למסיבת בניית לגו. הוא דאג שיהיו לבנים נוספות לכולם ועודד אותם לעבוד יחד על עיר לגו ענקית.

במהלך המסיבה, ליאו שמע את מקס אומר למיה, “ליאו הוא החבר הכי נדיב שיכול להיות לכל אחד. הוא תמיד משתף ודואג שכולם ירגישו כלולים”. לבו של ליאו התנפח משמחה. סוף סוף הוא מצא את המפתח להיות נדיב – לחלוק את זמנו, את לבני הלגו שלו, והכי חשוב, את הידידות שלו.

מאותו יום ואילך, ליאו נודע בתור “ליאו בונה הלגו הנדיב”. הוא למד שככל שהוא שיתף יותר, כך הוא הרגיש יותר שמח, והחברויות שלו התחזקו. וכשהמשיך בהרפתקאות הלגו שלו, ליאו זכר תמיד את דברי החוכמה החכמים: “נדיבות היא מתנה שממשיכה לתת.”

זכור, ילדתי היקר, שלהיות נדיב לא אומר למסור את כל מה שיש לך. זה אומר למצוא דרכים לשתף ולהראות טוב לב לאחרים. בדיוק כמו ליאו, אתה יכול להפוך לאדם נדיב ואכפתי, לבנת לגו אחת בכל פעם.

ליצור סיפור מעצים מותאם אישית לילד

לקבל עוד תכנים, השראה והרבה ערך מתנה:

אולי יעניין אותך גם:

אימון יצירתי

עוד תכנים, עוד השראה, עוד הרבה ערך מתנה.

התובנה היומית:

אני זו המילה הכי עוצמתית שכן מה שתשים אחריה יעצב את המציאות שלך.