סיפור על אמילי והיער הקסום – אימון אישי יצירתי

סיפור על אמילי והיער הקסום

פרטים על הילד:
גיל הילד: 8
שם הילד: ליאת
הערך לחיזוק: יכולת הקשבה
אתגר בחיי הילד: ליצור קשרים חברתיים טובים
תחביבים: צפייה בטלויזיה
 

המסע הקסום של ליאת והיער הידידותי

פעם, בעיירה קטנה בשם Blossomville, גרה ילדה סקרנית ויצירתית בשם ליאת. הייתה לה מתנה מיוחדת להחיות דברים עם הדמיון שלה. ליאת אהבה לצפות בתוכניות טלוויזיה שבהן סיפורים פנטסטיים התגלו לנגד עיניה. אבל היה משהו שגרם לה להרגיש קצת עצובה. היא השתוקקה שיהיו לה חברים טובים לשתף איתם את הרפתקאותיה.

יום שמשי אחד, כשליאת עברה ביער הקסום ליד ביתה, היא נתקלה בעץ מדבר קסום בשם אוליבר. אוליבר חש בעצבותה של ליאת ואמר, “שלום, הרפתקן צעיר! האם אתה מחפש משהו מיוחד?”

עיניה של ליאת נצצו מהתרגשות. “כן, מר אוליבר! הלוואי והיו לי חברים טובים לצאת איתם להרפתקאות.”

העץ הידידותי חייך ושיתף את חוכמתו. “יצירת קשרים משמעותיים עם אחרים יכולה להיות כמו שתילת זרעים. אתה צריך לטפח ולטפל בהם, בדיוק כמו שאתה עושה עם הדמיון שלך. חברים טובים הם כמו המים ואור השמש שעוזרים לחברות שלך לצמוח”.

עיניה של ליאת התרחבו מסקרנות. “אבל איך אני מוצא את החברים המיוחדים האלה?”

אוליבר ציחקק בשקט. “לפעמים, הדרך הטובה ביותר למצוא חברים טובים היא להיות אחד בעצמך. הפגינו טוב לב, הקשיבו עם הלב והיו פתוחים לחוויות חדשות. היער מלא ביצורים שאולי מחכים לפגוש מישהו כמוך”.

נחושה בדעתה לעשות שינוי חיובי, יצאה ליאת למסע ביער הקסום, ופגשה בעלי חיים שונים לאורך הדרך. היא נתקלה בינשוף חכם בשם אולי, שלימד אותה את החשיבות בלהיות מקשיבה טובה. “בעולם מלא רעש, מתנת ההקשבה נדירה. כשאתה מקשיב באמת, אתה מתחבר לאחרים ברמה עמוקה יותר”.

ליאת גם פגשה סנאי שובב בשם סמי, שלימד אותה את שמחת השיתוף. “כשאתה משתף, אתה יוצר קשר שמקרב אנשים זה לזה. זה כמו אוצר סודי שהולך וגדל כשמוסרים אותו”.

כשליאת המשיכה במסעה, היא נתקלה בארנב ביישן בשם רובי. ליאת הבינה שלא לכולם קל להכיר חברים, בדיוק כמוה. היא עודדה בעדינות את רובי להיפתח ושיתפה את סיפורי החברות שלה.

לבסוף, ליאת הגיעה ללב היער, שם מצאה בריכה נסתרת מוקפת פרחים יפים. כאן היא הכירה את לילי, ילדה טובת לב שאהבה לדמיין וליצור, בדיוק כמו ליאת. הן התחברו מיד והבינו שהן חיפשו זו את זו כל הזמן.

עם חברים חדשים שנמצאו לצידה, ליאת חזרה לבלוסווויל, לבה מלא בשמחה. היא הבינה שבניית חברויות חזקות דורשת זמן ומאמץ, אבל המסע הקסום היה שווה את זה.

כשליאת התבגרה, היא זכרה את המילים החכמות של אוליבר, אולי, סמי ורובי. היא נשאה את הלקחים שלהם בלבה והמשיכה לטפח את החברות שלה, ותמיד זכרה שהמפתח ליצירת קשרים משמעותיים הוא להיות אדיב, להקשיב, לשתף ולהיות פתוח לחוויות חדשות.

וכך, קורא יקר, תן למסע של ליאת לעורר אותך לצאת להרפתקה משלך של ידידות. זכור, יער החיים מלא בדמויות נפלאות שמחכות לפגוש מישהו בדיוק כמוך.

ליצור סיפור מעצים מותאם אישית לילד

לקבל עוד תכנים, השראה והרבה ערך מתנה:

אולי יעניין אותך גם:

נדיה לובק - עוצמתן של מילים

עוצמתן של מילים

זהו סיפור אמיתי עם מסר אדיר לכל אדם ולכל הורה. מילים יכולות לבנות ויכולות להרוס. יכולות לבנות מציאות חדשה ולגרום

קרא עוד »
אימון יצירתי

עוד תכנים, עוד השראה, עוד הרבה ערך מתנה.

התובנה היומית:

אם לא תעז היום מחר יראה בדיוק כמו אתמול.