אברהם היקס - אסרטיביות – אימון אישי יצירתי

אברהם היקס – אסרטיביות

המחשבה הנוכחית שגורמת להרגשה:
אני מרגיש מודאג וחושש לגבי איך אחרים יגיבו לאסרטיביות שלי במענה על שאלות מעצבנות. האם הם יחשבו שאני גס רוח או תוקפני?
 
 
עלייה בסולם ההדרכה הרגשית

זה נהדר שאתה פתוח לחקור את הרגשות שלך ולאפשר לעצמך להרגיש אותם במלואם. זכור, תהליך זה עוסק בהכרה ועבודה דרך כל רגש, לאפשר לעצמך את המרחב לחוות אותם ללא שיפוט. קח את הזמן שלך עם כל מחשבה והרגיש אותה באמת לפני שתמשיך למחשבה הבאה. הנה רצף של מחשבות שיכול לעזור לך להתקדם בסולם ההדרכה הרגשית:

פחד: אני מרגיש מודאג וחושש לגבי איך אחרים יגיבו לאסרטיביות שלי. האם הם יחשבו שאני גס רוח או תוקפני?

ייאוש: זה נראה מאתגר להגיב באסרטיביות לשאלות מעצבנות מבלי לגרום לקונפליקט או לפגוע ברגשותיו של מישהו. אני בספק אם אני יכול להתמודד עם המצבים האלה ביעילות.

ספק: אני לא בטוח אם טענה עצמית באמת תוביל לתוצאות טובות יותר. האם זה יהיה שווה את המאמץ אם זה רק יוצר יותר מתח או אי הבנה?

האשמה: זה מתסכל אותי כשאנשים שואלים שאלות מעצבנות מבלי לשקול כיצד זה עשוי להשפיע עליי. הם צריכים להתחשב יותר ולחשוב לפני שהם מדברים.

כעס: אני כועס על אלה ששואלים אותי כל הזמן שאלות מעצבנות, כאילו אין להם כבוד לגבולות או לרגשות שלי. זה מקומם!

נקמה: אולי אני צריך להתחיל לשאול אותם שאלות מעצבנות לא פחות כדי לגרום להם להבין כמה זה מתסכל. תן להם לחוות את מה שהם העבירו אותי.

אופטימיות: אני מאמין שעם תרגול וסבלנות אני יכול ללמוד להגיב באסרטיביות לשאלות מעצבנות ולשמור על גבולות בריאים. זו הזדמנות לצמיחה אישית ולביטוי עצמי.

תקווה: יש לי תקווה שאסרטיביות תביא לשינויים חיוביים במערכות היחסים והאינטראקציות שלי. על ידי הצבת גבולות ברורים, אני יכול ליצור סביבה הרמונית ומכבדת יותר.

העצמה: אני שולט בתגובות שלי ובאופן שבו אני מטפל בשאלות מעצבנות. אסרטיביות מאפשרת לי לבטא את צרכיי בביטחון ולעמוד על זכויותיי מבלי לפגוע בערכים שלי.

זכרו, קחו את הזמן שלכם עם כל מחשבה ואפשרו לעצמכם לחוות במלואה את הרגש המתאים. תהליך זה של הכרה ועבודה באמצעות הרגשות שלך יעזור לך להתקדם בסולם ההדרכה הרגשית לעבר מצבים חיוביים יותר.

תעזרי לי לעלות במנעד הרגשי לרגש חיובי

לקבל עוד תכנים, השראה והרבה ערך מתנה:

אולי יעניין אותך גם:

אימון יצירתי

עוד תכנים, עוד השראה, עוד הרבה ערך מתנה.

התובנה היומית:

אם זה לא מאתגר אותך זה לא משנה אותך. - פרד דה ויטו